کد خبر: ۵۳۸۹۵۵
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۳۰ تير ۱۴۰۳
مروری بر عملکرد دولت مردمی؛
اینفوگرافی ذیل بخشی از عملکرد و کارنامه دولت سیزدهم در حوزه ساخت مسکن را خدمتتان ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598؛ دولت سیزدهم پس از روی کارآمدن در تابستان سال 1400، با وضعیت و مشکلات نباشته شده‌ حوزه مسکن که از سال‌های قبل به ارث رسیده بود مواجه شد که تبعات منفی آن هر روز بازار مسکن را سیاه‌تر می‌کرد.

بی‌اعتقادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ساخت مسکن، سبب شده بود تا نتنها هزاران واحد نیمه‌کاره مسکن مهر تا سال 1400 به همان حالت نیمه کاره باقی بماند بلکه تقریبا هیچ مسکنی توسط دولت حسن روحانی ساخته نشد. اتخاذ این سیاست توسط دولت روحانی باعث شد تا میزان کمبود مسکن مورد نیاز مردم در طول سال‌های 92 تا 1400، روز به روز افزایش پیدا کند و به تبع آن قیمت مسکن نیز بصورت سرسام آوری افزایش یابد.

از این رو شهید سید ابراهیم رئیسی با درک درست خود و برای بهبود و حل مشکلات حوزه مسکن، وعده ساخت مسکن را در مناظرات انتخاباتی 1400 داد. شهید رئیسی از آنجاکه خود را متعهد به وعده ساخت مسکن می‌دانست بلافاصله پس از شکل گیری دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی را مامور به ساخت مسکن کرد.

از این بابت وزارت راه و شهرسازی پس از انجام مطالعات و برنامه ریزی ساخت مسکن، ابتدا تکمیل واحدهای نیمه‌کاره و بجا مانده از دولت‌های قبل را در دستور کار خود قرار داد و پس از آن نیز بلافاصله عملیات احداث مسکن مطابق با آنچه که شهید رئیسی در مناظرات انتخاباتی وعده داده بود را آغاز کرد.

اینفوگرافی زیر بخشی از عملکرد و کارنامه دولت سیزدهم در حوزه ساخت مسکن را خدمتتان ارائه کرده است.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها